Vejledning om Aula med Uni-login

Aula er tilgængelig på aula.dk og med Aula app’en:

1. Gå til aula.dk
  2. Vælg ”Forælder”
  3. Log ind med dit ”UNI-Login”
  4. Første gang du logger på Aula, skal du bruge dit NemID.

Bruger du UNI-Login for første gang eller har du glemt dit brugernavn eller adgangskode?

Vælg ”Glemt brugernavn eller adgangskode”, og log ind med NemID.

Sådan logger du på Aula app’en:

Aulas app giver dig adgang til de samme funktioner, som du finder på Aula.dk. Du kan downloade app’en i App Store eller Google Play.

1. Søg efter ”Aula for forældre” i App Store eller Google Play.
  2. Vælg den blå udgave til forældre og børn.
  3. Log på appen med dit NemID.
  4. Opret en pinkode, så du nemt kan logge på Aula app’en fremover. Du kan også tilgå app’en med fingeraftryk, hvis din mobil eller tablet understøtter det.

Er du på Aula for første gang?

Der vil være en række ting, du skal tage stilling til, når du logger på Aula for første gang. Fx om skolen må tage billeder af dit barn, og hvor de må bruge dem. Husk også at skrive dine telefonnumre og mails, så vi nemt kan få fat på dig. Ændrer du mening, kan du altid ændre dine svar under ”Min Profil” i Aula.

Har du brug for mere information eller hjælp, så kontakt skoleafdelingernes kontorer (se kontaktoplysninger under menupunktet Kontakt...